Vyberte stránku

Možnosti a ceny dopravy

Na výdejní místo

ikona Balikovna - Vše o nákupu

Balíkovna

69 Kč

ikona wedo - Vše o nákupu

WE|DO - Uloženka

79 Kč

Na adresu

ikona Balik do ruky - Vše o nákupu

Balík do ruky

119 Kč

Osobní odběr

LOGO2 - Vše o nákupu

Zlín - Podlesí IV 5307

ZDARMA

Doprava zdarma

Všechny způsoby dopravy

Od 2.500 Kč

Platební možnosti

Dobírka

Platba při převzetí

49 Kč

Bankovní převod

Převodem na účet

ZDARMA

Online platby

Platební brána Comgate

ZDARMA

(platební karta, rychlá on-line platba, odložené platby)

Odložená platba

Twisto Pay, Skip Pay, PlatímPak

Nakupujte hned, plaťte později. Bez poplatků.

Vrácení zboží v zákonné lhůtě (14 dní)

Jako zákazník máte zákonné právo vrátit zakoupené zboží do 14ti dnů od převzetí a to bez udání důvodu. Primárně se snažíme vždy vše s každým vyřešit lidsky a vřele. Budeme tedy rádi, pokud nám nejdříve napíšete přes on-line chat a třeba spolu důvod vrácení vyřešíme.

Jaký je postup?

Zašlete nám na email: tatinek@delamedoplen.cz odstoupení od kupní smlouvy včetně dokladu o uhrazení zboží.
Nepřijímáme zpět zboží, které bylo použito.
Zboží nám pak co nejdříve zašlete na adresu: Dělámedoplen.cz, Podlesí IV 5307, 760 06, Zlín.

Vrácení peněz
Co nejdříve po obdržení vráceného zboží, nejdéle však do 14 dnů, vám vrátíme peníze stejným způsobem jako jsme je od vás přijali – tedy na váš bankovní účet. Vrátíme vám i cenu za dopravu odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí samozřejmě tehdy, kdy jste dopravu hradili. V případě, že jste měli dopravu zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.

Záruka

Poskytujeme standardní záruční dobu 24 měsíců, která běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím.
V případě reklamace produktu se záruční doba automaticky prodlužuje o dobu trvání reklamace.
V případě vyřízení reklamace výměnou zboží za nový kus, pokračuje původní záruční doba.

Reklamace

V případě reklamace zboží z jakéhokoli důvodu nás prosím nejdříve kontaktujte na emailu nebo telefonu, zprávou v on-line chatu nebo přes sociální sítě.

Dorazilo vám zboží v poškozeném obalu?
Při převzetí zboží vždy pečlivě zkontrolujte obal. V případě, že obal jeví známky poškození BALÍČEK NEPŘEBÍREJTE.
Dejte nám o tom vědět a my celou situaci vyřešíme za vás a zašleme vám objednané zboží znovu.

Chybí vám v balíčku objednaný produkt nebo vám dorazil jiný?
Kontaktujte nás prosím a my chybu napravíme v co nejkratším možné době.

Zboží je poškozené, obal neporušený
I to se někdy může stát při nešetrné manipulaci s balíčkem. Pokud je to možné, zašlete nám fotodokumentaci s popisem na náš email. Postačí ale i to, když nám o tom dáte jednoduše vědět. Vzniklou situaci vyřešíme co nejrychleji a k vaší spokojenosti.

Lhůta pro vyřízení reklamace
Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. My ale uděláme vše proto, aby to bylo co nejdříve.

Na případné dárky, které od nás obdržíte se nevztahují žádná práva spotřebitele.

Udržitelné balení

Snažíme se o ekologii v balení vašich balíčků:

– dáváme krabicím druhý život. Víme, že marketing je důležitý a že krásná obrandovaná krabice je fajn, my však věříme, že to jde dělat lépe, že jsou důležitější věci v životě a že taky uvítáte znovupoužití různých krabic. Proto vám může zboží přijít v krabici od bot, elektroniky anebo třeba od zmrzliny 🙂

– jako výplň do balíků používáme recyklovaný papír

– krabice od dodavatelů řežeme a využíváme k vyztužení krabice, ve které zboží zasíláme

– zboží skládáme do adekvátně velkých krabic tak, aby bylo potřeba co nejméně materiálu na výplň balíku

Nechceme tvořit zbytečný odpad, myslíme si, že je ho na světě už tak dost.

Nedivte se prosím, když vám od nás přijde balíček s plastovou výplní. Ač to vidíme neradi, někteří naši dodavatelé nám posílají zboží takhle zabalené a bylo by nanejvíc neekologické tyto výplně vyhodit, když můžou ještě jednou posloužit.